Aydın'da üç ev yandı

Nazilli ilçesinde müstakil bir evde çıkan yangın, bu bina ile bitişikteki iki evin kullanılamaz hale gelmesine neden oldu

AYDIN (AA) - Aydın'ın Nazilli ilçesinde çıkan yangında üç ev kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Yeşil Mahalle 771 Sokak'ta Bünyamin Vaybin'e ait müstakil evde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Alevler bitişikteki Seher Bilgen ile Erkan Ayaydın'a ait müstakil evlere sıçradı.

Çevredeki vatandaşların durumu bildirmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Bina sakinlerinin tahliye edilmesinin ardından ekipler yangını söndürerek soğutma çalışması yaptı.

Söz konusu üç evin kullanılamaz hale gelmesine yol açan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL