Aydın'da otomobil polis aracına çarptı: 2 yaralı

Nazilli ilçesindeki kazada yaralanan iki polis hastaneye kaldırıldı

AYDIN (AA) - Aydın'ın Nazilli ilçesinde bir otomobilin çarptığı araçtaki devriye ekibinde görevli iki polis yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Hürriyet Caddesi'nde devriye gezen Servet Kara (47) idaresindeki 09 A 8648 plakalı polis aracına, Necip D. idaresindeki 09 F 9919 plakalı otomobil çarptı.

Çarpmanın etkisiyle devrilen polis aracındaki sürücü Kara ve meslektaşı Mehmet Sarı (53) yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Nazilli Devlet Hastanesine kaldırılan yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Alkollü olduğu iddia edilen otomobil sürücüsünün ise aşırı hız yaptığı tespit edildi.

Alkol muayenesi yaptırmak istemeyen ve polise zor anlar yaşatan Necip D. gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek