Aydın'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Bozdoğan ilçesinde bir iş yerinin şantiyesinde çalışan işçi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi

AYDIN (AA) - Aydın’ın Bozdoğan ilçesinde bir iş yerinin şantiyesinde çalışan işçi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.

Alınan bilgiye göre, ilçede bir inşaatın şantiyesinde çalışan işçi Nurettin Bozdağ (53) mutfak bölümünde arkadaşları tarafından baygın halde bulundu.

Haber verilmesiyle olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri Bozdağ'ı Nazilli Devlet Hastanesine kaldırdı.

Şantiyede yaktıkları sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendiği belirlenen Bozdağ, müdahalenin ardından Denizli'de özel bir hastaneye sevk edildi.

Bozdağ'ın hayati tehlikesinin sürdüğü öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI