Aydın: Kapım her zaman sizlere açık

Nevşehir'e atanan Vali Osman Aydın için veda yemeği düzenlendi.

Konya Polisevi'ndeki yemeğe, Cumhuriyet Başsavcısı Hüseyin Canan, Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, merkez ilçe kaymakamları, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, daire amirleri, iş adamları ve çok sayıda davetli katıldı.

Vali Aydın, yemekteki konuşmasında, her başlangıcın bir sonu olduğunu belirtirken Konya'da görev yapmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
Konya'da çok değerli insanlar tanıdığını belirten Aydın, ''Mevlana şehrinde görev yapış olmanın mutluluğunu ve onurunu her zaman taşıyacağım. Kapım her zaman sizlere açık. Unutmamak gerekir ki neresi olursa olsun bu memleketin her köşesi kutsaldır'' dedi.

Yemekte, Vali Yardımcısı Nevzat Dalkıran, Aydın'a el işlemeli vazo hediye etti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?