Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden Kuşadası’nda yaz konseri

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından Kuşadası'nda yaz konseri düzenlendi.

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından Kuşadası'nda yaz konseri düzenlendi.

Aydın Büyükşehir Belediyesi düzenlediği yaz konserleri ile vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleriyle buluşturmaya devam ediyor. Her hafta düzenlenen konserlerin bu seferki adresi ise Kuşadası Balıkçılar Meydanı oldu. Yaz akşamlarını renklendirecek konser serisinin yaz boyunca devam edeceğini ifade eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Tüm vatandaşlarımızı konserlerimize bekliyoruz" dedi.

Yoğun ilginin olduğu konser, renkli görüntülere sahne olurken vatandaşlar günün stresini müzikle attı. Konserin sonunda ise tüm vatandaşlar hep bir ağızdan İzmir Marşı'nı söyledi. Yaz Konserleri etkinlikleri Temmuz ve Ağustos aylarında da hız kesmeden devam edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek