Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden Kıbrıs şehitleri için lokma hayrı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Kıbrıs Harekatı'nda şehit düşen askerler için lokma hayrı yaptı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Kıbrıs Harekatı'nda şehit düşen askerler için lokma hayrı yaptı. Vatandaşlar yapılan hayra ilgi gösterirken duyarlığından dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Lokma hayrını, canını "Yavru Vatan" Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti için hiçe sayıp kanlarını döken şehitlerimiz için gerçekleştirdiklerini ifade eden Çerçioğlu, "Şehit Mehmetçiklerimizi ve Kıbrıs mücahitlerimizi saygıyla anıyoruz" ifadelerini kullandı.

Kıbrıs Harekatı, dönemin başbakanı Bülent Ecevit'in emriyle 20 Temmuz 1974'te başlatılmıştı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek