Ayaş'ta "Her sınıf bir piyes oynuyor" şenliği

ANKARA (AA) - Ayaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce, yıl sonu etkinliği olarak "Her sınıf bir piyes oynuyor" şenliği düzenlendi.Şenliğe, mahalle...

ANKARA (AA) - Ayaş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce, yıl sonu etkinliği olarak "Her sınıf bir piyes oynuyor" şenliği düzenlendi.

Şenliğe, mahalle ve köylerde bulunan 10 ilkokul katıldı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Ziya Yıldırım'ın da katıldığı etkinlikte sırayla sahne alan öğrenciler yeteneklerini sergiledi.

Etkinlikte, Gazi İlk Öğrenim Okulu 8. Sınıf öğrencilerinin hazırladığı "Çanakkale'de Düğün" başlıklı piyes, izleyenlerden yoğun alkış aldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE