Avustralya'da hücumbotunu tatil için kullanan polislere ceza

ANKARA (AA) - Avustralya'da tatile gitmek için hücumbotunu kullanan iki polise disiplin cezası verildi.Yerel basında çıkan habere göre, ülkenin güneydoğusundaki...

ANKARA (AA) - Avustralya'da tatile gitmek için hücumbotunu kullanan iki polise disiplin cezası verildi.

Yerel basında çıkan habere göre, ülkenin güneydoğusundaki Victoria eyaletine bağlı Swan Adası'nda eğitim tatbikatına katılan iki polis, tatbikatın ardından sörf tatillerini yapacakları, ulaşımın zor olduğu bölgeye terörle mücadelede kullanılan hücumbotuyla gitti.

Victoria Polis Sözcüsü Natalie Webster, polislerin tatbikatın ardından botu kişisel işleri için kullandıklarını belirterek, olayla ilgili söz konusu polislerle görüşüldüğünü bildirdi.

Webster, polisler hakkında disiplin işlemlerinin tamamlandığını belirtti.

Kimliklerine dair herhangi bir açıklama yapılmayan polislere disiplin cezası verildiği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL