Avukatı öldürüp intihar etti

Aksaray'da avukatı bürosunda tabancayla öldürdükten sonra kendini vuran kişi, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

AKSARAY (AA) - Aksaray'da bir avukatı bürosunda silahla öldürdükten sonra kendini vuran kişi, kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

Edinilen bilgiye göre, kentte avukatlık yapan İbrahim Ergin (47), Eski Sanayi Caddesi'ndeki Sefa İş Hanı'nda bulunan bürosuna gelen Abdurrahman Düzgün (46) tarafından tabancayla öldürüldü.

Ardından silahla kendini vuran Düzgün, kaldırıldığı Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Polis, olay yerinde incelemede bulundu.

Soruşturma sürüyor.


Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?