Avrupa Sutopu Şampiyonası

Kadınlar kategorisinde Türkiye, gruptaki dördüncü maçında Almanya'ya 12-9 yenildi


İSTANBUL (AA) - 33. Avrupa Sutopu Şampiyonası'nın kadınlar kategorisinde Türkiye, Almanya'ya 12-9 mağlup oldu.

İspanya'nın Barcelona kentinde düzenlenen ve Türkiye'nin erkek ile kadın milli takımlarının yer aldığı organizasyonda altıncı gün müsabakaları oynandı.

Kadınlarda dördüncü maçına çıkan Türkiye, Almanya'ya 12-9 yenildi ve B Grubu'nda son sırada yer aldı. Milli sporcular, gruptaki son maçında, 21 Temmuz Cumartesi günü Sırbistan ile karşı karşıya gelecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler