Avlanmak için gittiği ormanlık alanda ölü bulundu

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Seyitgazi ilçesinde avlanmak için ormanlık alana giden bir kişi ölü bulundu.Alınan bilgiye göre, Gökbahçe Mahallesi'nde...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'in Seyitgazi ilçesinde avlanmak için ormanlık alana giden bir kişi ölü bulundu.

Alınan bilgiye göre, Gökbahçe Mahallesi'nde yaşayan Kamil Kara (60), avlanmak için ormanlık alana gitti.

Bir süre sonra Kara'dan haber alamayan yakınları durumu jandarma ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine jandarma ve AFAD, UMKE, AKUT, Büyük Ayı kurtarma ekipleri, Kamil Kara'nın bulunması için çalışma başlattı.

Kara'nın cesedi, uzun süren aramanın ardından bir ağacın altında bulundu. Ceset, olay yeri incelemesinin ardından otopsi için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi morguna gönderildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL