ATM'ye zarar veren 2 kişi gözaltında

Bir bankaya ait ATM'nin camlarını ve kapısını tahrip ettiler

İki kişi, Mevlana Caddesi'ndeki bir bankaya ait ATM'nin camlarını ve kapısını tahrip etti. ATM'nin camlarının kırıldığını fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen polis, güvenlik kameralarını inceledi. Araştırma sonucu kimliği tespit edilen Ahmet K. (19) ve Mevlüt E. (23) gözaltına alındı. aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?