ATM’ler vandalların hedefi oldu

Eskişehir'de ATM'lerin üzerine yapılan çizimler, yazılar ve yapıştırılan afişler görüntü kirliliğine oluşturuyor.

Eskişehir'de ATM'lerin üzerine yapılan çizimler, yazılar ve yapıştırılan afişler görüntü kirliliğine oluşturuyor.

Eskişehir'in en turistik bölgelerinden biri olan Porsuk Çayı civarında sıralı halde bulunan ATM'ler vandalların hedefi oldu. Kimliği belirsiz kişiler tarafından üzerinde anlamsız çizimler yapılan ve çeşitli afişler yapıştırılan ATM'er, çirkin görüntüler oluşturuyor. Eskişehir'i gezen turistlerin ilk durağı olan Porsuk Çayı'ndaki görüntü kirliliği kentin tanıtımına zarar veriyor. İzinsiz olarak yapılan bu eyleme çevredekiler tepki gösteriyor. Çevredekilerin söylemlerine göre, yetkililer gerekli temizlemeleri yapsa bile Vandallar, yenilerini ekliyor. Vatandaşlar bu duyarsız davranışı yapan kişilere gerekli yaptırımların uygulanmasını istiyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı