Atatürk'ün Gaziantep'e gelişinin 84. yıl dönümü

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda tören düzenlendi

GAZİANTEP (AA) - Mustafa Kemal Atatürk'ün Gaziantep'e gelişinin 84. yıl dönümü düzenlenen törenle kutlandı.

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndaki törende, Vali Vekili Halil Uyumaz, 5. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Ali Ekiyor ve Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.

Daha sonra saygı duruşunda bulunuldu, Büyükşehir Belediye Bandosu eşliğinde İstiklal Marşı okundu.

Törene, Gaziantep Emniyet Müdürü Erhan Gülveren, Gaziantep Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Gür, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, askeri ve mülki erkan, kamu kurum kuruluşları ile okulların temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının yetkilileri ve vatandaşlar katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL