Atatürk'ü anmak için yürüdüler

Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında "Atatürk'ü Anma Halk Yürüyüşü" düzenlendi.

Konya Valisi Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, Emniyet Müdürü Salih Tuzcu ve çok sayıda öğrenci'nin katıldığı programda yürüş öncesi Atatürk Anıtı'na çelenk sunularak saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

 

Anıt Alanından başlayan yürüyüş Amberreis Caddesini takiben, Kazımkarabekir Caddesi güzergahından sonra Atatürk Stadyumu'nda son buldu. Yürüyüşün ardından Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen 3 bin metre erkekler ve 2 bin metre bayanlar koşusunda dereceye giren sporculara madalyaları verildi. 2008 yılında değişik branşlarda başarılı olan sporcularda ödüllendirildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?