Atatürk Üniversitesi sandık başında

Üniversitede görevli akademisyenler, rektör adaylarını belirlemek üzere sandık başına gitti

ERZURUM (AA) - Atatürk Üniversitesinde, 15 adayın yarıştığı rektör adaylığı seçimi başladı.

Üniversitede 8 yıl görev yapan Rektör Prof. Dr. Hikmet Koçak'ın hizmet süresinin dolması nedeniyle yeni rektörü belirlemek amacıyla seçime gidildi.

Üniversitenin öğretim üyesi 15 profesör doktorun aday olduğu seçimde, üniversitedeki bin 453 akademisyen saat 09.30 itibarıyla Atatürk Üniversitesi Kültür Merkezi'nde kurulan sandıklarda oy kullanmaya başladı.

Oy verme işlemi, saat 17.00'de sona erecek.

Seçim sonucunda en çok oy alan 6 adayın ismi, Yükseköğretim Kuruluna (YÖK) bildirilecek. Bu adaylar arasından YÖK tarafından belirlenecek 3 adayın ismi ise daha sonra Cumhurbaşkanlığı makamına sunulacak ve üniversitenin yeni rektörü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından atanacak.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE