Atatürk sevdiği şarkılarla anılıyor

Meram Belediyesi tarafından ''Sevdiği Şarkılarla Atatürk'ü Anma'' programı organize edilecek.

Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 71. yıl dönümü nedeniyle düzenlenen anma programı, 10 Kasım 2009 Salı günü saat 14.00'da Konevi Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Atatürk'ün sevdiği şarkılar, Konya Güzel Sanatlar Derneği ekibi tarafından icra edilecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?