Atatürk Havalimanı'nda yarıyıl tatili yoğunluğu

Yarıyıl tatilinin başlaması nedeniyle seyahate çıkacaklar, Atatürk Havalimanı'nda yoğunluğa neden oldu

İSTANBUL (AA) - Okullarda yarıyıl tatilinin başlaması nedeniyle seyahate çıkacaklar, Atatürk Havalimanı'nda yoğunluğa yol açtı.

Öğrencilerin karne almasının ardından bugün öğle saatlerinden itibaren havalimanına gelen yolcular, yurt içi ve yurt dışına gitmek üzere bilet işlemlerini yaptı.

Yarıyıl tatilini İstanbul dışında geçirmek isteyen ailelerin yanı sıra umre ibadetini yapmak için kutsal topraklara giden vatandaşlar da terminalde yoğunluk oluşturdu.

Bankolarla pasaport kontrol noktalarında zaman zaman sıra oluştuğu görüldü.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu