Atatürk Havalimanı'nda piste köpek girdi

Köpek bölgeden uzaklaştırılana kadar bazı uçaklar pisti pas geçmek zorunda kaldı

İSTANBUL (AA) - Atatürk Havalimanı'nın iniş için kullanılan pistine bir köpeğin girmesi nedeniyle bazı uçaklar pisti pas geçti.

Alınan bilgiye göre, sabah saatlerinde iniş için alçalan bir uçağın pilotu pistte bir köpeği görünce yeniden yükseldi.

Bunun üzerine iniş için sıra bekleyen diğer 4 uçak da pisti pas geçmek zorunda kaldı.

Haber verilmesi üzerine Devlet Hava Meydanları ekipleri köpeği bölgeden uzaklaştırdı.

Bir süre sonra uçaklar piste normal şekilde indi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE