Atari için intihara kalkıştı

Balici olduğu iddia edilen 15 yaşındaki Yusuf Y., kendisine atari alınmassa aksi halde atlayacağını belirterek polisleri tehdit etti.

Karatay'da 15 yaşındaki Yusuf Y., inşaat halindeki binanın 7. katına çıkarak kendisine atari alınmaması durumunda atlayacağını belirterek, intihar girişiminde bulundu. 


Fakıh Dede Mahallesi'nde bulunan Karatay Belediyesi’nin yaptırdığı inşaatta meydana geldi. İnşaatın 7. katında bulunan demir iskelelerin üzerine çıkan 15 yaşındaki Yusuf Y. kendisine atari alınmasını, yoksa aşağıya atlayacağını söyledi. Balici olduğu öne sürülen Yusuf Y'yi gören vatandaşların durumu bildirmeleri üzerine çok sayıda polis ekibi olay yerine gönderildi. Olay yerine gelen polis ekipleri, Yusuf Y'yi ikna etmek için yaklaşık 1 saat çaba sarf etti. Atari istediğini belirten Yusuf Y'nin bu isteği polisler tarafından yerine getirildi. Yusuf Y. atarinin getirilmesinin ardından ikna edilerek bulunduğu yerden indirildi. Aşağıya indiğinde karşısında kameraları gören Yusuf Y., "Babam sürekli içki içiyor. Bir kardeşim de mendil satıyor. Nasıl atari alayım? Şimdi atarim olduğu için çok mutluyum" dedi. Yusuf Y., kameralara gülümserken, Çocuk Polisi ekipleri tarafından olay yerinden götürüldü.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?