Yıldırım, dernek binasında yapılan genel kurulda, üyelerin tamamının oyunu alarak başkan oldu.
Dilek ve temenni bölümünde görevi Yıldırım'a teslim eden eski başkan Ali Sarı, üyelere 4 yıldır gösterdikleri çalışmalardan dolayı teşekkür etti.
Teşekkür konuşması yapan Yıldırım ise şunları kaydetti:
''Türkiye'nin kalkınmasında her zaman adını altın harflerle yazdıran Anadolu insanı bugün sizlerin desteği ve dualarıyla Konya'da yeni bir çalışmaya imza attı. Sizlerin desteğiyle dün olduğu gibi bugün ve yarında Anadolu iş adamlarını hak ettikleri platforma ulaştırmak için gereken ne ise onu yapmanın gayreti içinde olacağım.''