İmkansızlıklar yüzünden yaklaşık 8 yıl birlikte yaşadıktan sonra 2 yıl önce evlenebilen Kahramanmaraşlı Mahmut ve Yeter, çocuk sahibi olamazlarsa ‘töre gereği’ ailelerinin zoruyla ayrılmak zorunda kalacak. Bir iş için Konya’daki yakının yanına gelen Mahmut Ç, yeşil kartlı olduklarını ancak eşi Yeter’in tedavisinin bir bölümünde paraya ihtiyaç duyduklarını vurgulayarak, bu nedenle tedaviyi tamamlayamadıklarını kaydetti. Bebek sahibi olabilmek için bugüne kadar başladıkları tedavileri yarım bırakan çift, ailenin çocuk baskısından kurtulmak için Mahmut’un ağabeyinin yeni doğan bebeğini bile kendi üzerlerine kayıt ettirdi. aa