ASKİ'den kullanılmayan aboneliklerin iptali uyarısı

ANKARA (AA) - ASKİ Genel Müdürlüğünce, Ankaralıların kullanmadıkları su aboneliklerini iptal ettirmeleri için uyarıda bulunuldu.Ankara Büyükşehir...

ANKARA (AA) - ASKİ Genel Müdürlüğünce, Ankaralıların kullanmadıkları su aboneliklerini iptal ettirmeleri için uyarıda bulunuldu.

Ankara Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, su aboneliği talebinde bulunan vatandaşlar ile ASKİ arasında sözleşme imzalandığı, bu sözleşmenin, taraflardan birinin talep etmemesi durumunda sürekliliğini koruduğu belirtildi.

Sözleşmesi devam eden abonelerin, bulundukları konuttan veya iş yerinden ayrılırken, sözleşmeyi iptal ettirmek zorunda olduğu vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"İptal etmedikleri takdirde, o adrese taşınıp suyu kullanan ve ödemeyen kişiler su borcundan sorumlu olur. Çünkü borç, abonelik kimin üstüne ise o kişiye tahakkuk ettirilir. Yani sorumluluk, sözleşme sahibinin üstündedir. Bu nedenle taşınma, yıkım, kiralama ve benzeri nedenlerle adresten ayrılındığı durumlarda, ortaya çıkabilecek ihtilaf ve borçlarla karşı karşıya kalmamak için sözleşmenin iptal ettirilmesi gerekiyor."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL