Arnavutluk'ta emniyet genel müdürü görevden alındı

TİRAN (AA) - Arnavutluk'ta Emniyet Genel Müdürü Haki Çako, görevi kötüye kullandığı gerekçesiyle mahkeme kararıyla görevden uzaklaştırıldı.Arnavutluk...

TİRAN (AA) - Arnavutluk'ta Emniyet Genel Müdürü Haki Çako, görevi kötüye kullandığı gerekçesiyle mahkeme kararıyla görevden uzaklaştırıldı.

Arnavutluk Başsavcılığından yapılan yazılı açıklamada, Haki Çako'nun, yasa dışı dinlemelerde kullanıldığı iddia edilen cihazın gümrük kontrolünden geçirilmeden izinsiz şekilde ülkeye sokarak görevini kötüye kullandığı ve bu nedenle görevden alındığı ifade edildi.

Tiran Mahkemesinin soruşturma kapsamında ayrıca "görevi kötüye kullandıkları" ve "gerçeğin ortaya çıkmasını engelledikleri" gerekçesiyle Arnavutluk Operasyonel Kuvvetler Direktörü Artion Duka ve Operasyonel Kuvvetler Uzmanı Entiol Xhelilaj hakkında da elektronik gözetimli ev hapsi kararı verdiği belirtildi.

Tiran Savcılığının yasa dışı eylemlerin arkasında başka üst düzey devlet görevlilerinin olup olmadığını araştırdığı kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE