Arnavutluk'ta "49. KEİPA" Toplantısı

TİRAN (AA) - Arnavutluk'un başkenti Tiran'da Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesi (KEİPA) 49. Ekonomi, Ticaret, Teknoloji ve Çevre İşleri...

TİRAN (AA) - Arnavutluk'un başkenti Tiran'da Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesi (KEİPA) 49. Ekonomi, Ticaret, Teknoloji ve Çevre İşleri Komisyon Toplantısı başladı.

Meclis binasında düzenlenen toplantıya, Türkiye'yi temsilen KEİPA Türk Grubu üyeleri AK Parti Giresun Milletvekili Sabri Öztürk, AK Parti İstanbul Milletvekili Tülay Kaynarca ve HDP Bitlis Milletvekili Mahmut Celadet Gaydalı katılıyor.

Arnavutluk Meclis Başkan Yardımcısı Vasilika Hysi, toplantının açılışında yaptığı konuşmada, KEİPA üyesi ülkeleri arasındaki işbirliğin önemine değindi.

Hysi, KEİPA Genel Kurulunun üye ülkelere altyapı iyileştirme ile yerli ve yabancı yatırımcıların çekilmesi konusunda gerekli adımların atılması çağrısında bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL