Arman'dan çok tartışılacak sözler

"Eğlence dünyasında bir mekan açsam, altı bar üstü randevu evi olur"

Ayşe Arman, Mecmua Dergisi için İzzet Çapa'nın sorularını yanıtladı.

ALTI BAR ÜSTÜ RANDEVU EVİ

"Benjamin Button değilim! Hayatı tersten yaşamıyorum. Yaşlanıyorum. Ama 40 benim için şahane yaş. şimdi kadın oldum, insan oldum, kafası çalışır oldum, duyarlı oldum" diye yanıt veren Arman, kulvar değiştirip Çapa'nın yaptığı işi yapmaya kalksa nasıl bir mekan yaratacağını da açıkladı: "Gerçekten aklımdan geçeni söyleyeyim mi? Altı bar, üstü randevu evi. Ama her şey çok çok şık. Hiçbir ucuzluk, pespayelik yok."

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında