Arkadaşlarına kızdı, bileğini kesti

Konya'da birlikte alkol aldıktan sonra tartıştığı arkadaşlarına kızarak bileğini kesen İ. T.(38), hastaneye kaldırıldı.







Konya'da birlikte alkol aldıktan sonra tartıştığı arkadaşlarına kızarak bileğini kesen İ. T.(38), hastaneye kaldırıldı.


Saat 23.30 sıralarında Eski Garaj civarında arkadaşlarıyla birlikte alkol alan İ.T., sohbet ettiği arkadaşlarına kızarak tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine arkadaşlarına kızıp bağırmaya başlayan şahıs, alkolün de etkisiyle elindeki bira şişesini kırdıktan sonra bileğini kesti. İ.T, aşırı kan kaybından dolayı bayıldı. Çevredeki vatandaşlar tarafından çağrılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan İ.T. tedavi altına alındı.


Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?