Konya'da 2 kişi, alkol alıp sohbet ettikleri arkadaşlarını kavga edip bıçakladıktan sonra sokağa atıp ambulans çağırdı. İstanbul Caddesi Sırçalı Mescit'te ikamet eden Yakup U. (32) ile Durmuş D. (31) ve Ahmet K. (47) birlikte alkol almaya başladı. Bu sırada Yakup U. ve Durmuş D. ile Ahmet K. arasında tartışma çıktı. Durmuş D. ile Yakup U., gece saat 01.00'e kadar beraber eğlendikleri arkadaşları Ahmet K.'yı 4 ayrı yerinden bıçaklayarak sokağa attı ve 112 Acil Servisi arayarak, "Yerde bir yaralı yatıyor" şeklinde ihbarda bulundu. Yaralı Ahmet K.'yı ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılırken, olay yerinde bulunan 2 arkadaş polise, şahsı kendilerinin bıçaklamadığını, yolda yaralı gördüklerini söyledi. Şahıslara inanmayan polis, yaptığı araştırmada olay yerinde kanlı bıçağı otomobil altında bulurken, şahısların alkol aldıktan sonra arkadaşlarını bıçakladığını tespit etti. Olayla ilgili 2 arkadaş gözaltına alındı. iha
Arkadaşını bıçaklayıp sokağa attı
Konya'da 2 kişi, alkol alıp sohbet ettikleri arkadaşlarını kavga edip bıçakladıktan sonra sokağa atıp ambulans çağırdı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?