Arı kovanları yanmasın diye kovayla su taşıdılar

MANİSA (AA) - Manisa'nın Turgutlu ilçesinde otluk alanda çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü. Selvilitepe Mahallesi Irlamaz yolu üzerindeki Tepelik...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Turgutlu ilçesinde otluk alanda çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Selvilitepe Mahallesi Irlamaz yolu üzerindeki Tepelik mevkisindeki otluk alanda, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Nejdet Çakır'a ait arı kovanları alevler arasında kalırken arıcılık malzemelerinin bulunduğu depo tamamen yandı.

Alevlerin arı kovanlarına sıçramaması için kovan sahibi Çakır ve mahalleliler, kovalarla su taşıyarak yangına müdahale etti.

Olay yerine gelen orman yangın ve itfaiye ekiplerinin çalışmalarıyla alevler kontrol altına alındı.

Necdet Çakır, kovanlarını kontrol etmek için geldiği sırada yangını gördüğünü anlatarak, "Bir anda yangın çıktı ve alevler buraya kadar geldi. Ben buraya gelmemiş olsaydım kovanlarımın hepsi yanacaktı. Vatandaşlar yardımcı oldu, hepsinden Allah razı olsun." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL