Ardahan'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Merkeze bağlı Ovapınar köyünde sobadan sızan gazdan zehirlenen karı koca hayatını kaybetti

ARDAHAN (AA) - Ardahan'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift yaşamını yitirdi.

Merkeze bağlı Ovapınar köyünde oturan Şahbender (74) ve eşi Mecidiye Aras (73), yalnız yaşadıkları evde sobadan sızan gazdan zehirlendi.

Aras çiftinden haber alamayan komşuları, durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay gerine gelen sağlık ekipleri, çiftin öldüklerini tespit etti.

Cenazeler, otopsi için Ardahan Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL