Arap Birliği Suriye rejimini kınadı

KAHİRE (AA) - Arap Birliği, Suriye rejimi tarafından Halep ve kırsalında sivillere karşı gerçekleştirilen saldırıları kınayarak, Birleşmiş...

KAHİRE (AA) - Arap Birliği, Suriye rejimi tarafından Halep ve kırsalında sivillere karşı gerçekleştirilen saldırıları kınayarak, Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'ni (BMGK) Suriye rejiminin bütün ülke topraklarındaki saldırılarını derhal durdurması için harekete geçmeye çağırdı.

Arap Birliği, Suriye rejimi tarafından Halep’te sivillere karşı düzenlenen saldırılar nedeniyle Katar’ın çağrısı üzerine olağanüstü toplandı.

Bahreyn başkanlığında düzenlenen toplantıya, Arap Birliği Genel Sekreteri Nebil el Arabi de katıldı.

Arap Birliği Genel Sekreter Yardımcısı Ahmed bin Hillu, toplantının ardından düzenlediği basın toplantısında, “Arap Birliği, Suriye rejimi tarafından Halep ve kırsalında sivillere karşı yapılan vahşeti kınamaktadır. Yapılan saldırılar uluslararası antlaşmalara aykırıdır. BMGK’yı Suriye rejiminin bütün ülke topraklarındaki saldırılarını bir an önce durdurması için harekete geçmeye ve gereken kararları almaya çağırıyoruz.” dedi.

Hillu, saldırılara katkıda bulunan ve ortak olan tarafların er ya da geç uluslararası mahkemede yargılanması konusunda gereken bütün adımların atılması konusunda uluslararası topluma çağrıda bulundu.



AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE