Araçtan inip kavgaya tutuştular yine devlet kazandı

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde trafikte yol verme meselesi yüzünden çıkan tartışma şiddete dönüştü.

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde trafikte yol verme meselesi yüzünden çıkan tartışma şiddete dönüştü. Minibüs sürücüsü tartıştığı otomobilin camını kırdı. O anlar cep telefonu kamerasına yansırken, sürücüye 180 bin lira para cezası kesildi, ehliyetine 2 ay el konuldu, araç trafikten men edildi.

Olay, Osmangazi ilçesinde meydana geldi. İddiaya göre, minibüs sürücüsü ile otomobil sürücüsü arasında yol verme nedeniyle tartışma çıktı. Tartışmanın kısa sürede büyümesi üzerine minibüs sürücüsü aracından inerek otomobilin camını yumruklayıp kırdı. Otomobilde bulunan bir yolcu tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde, sürücünün öfkeyle araca saldırdığı anlar yer aldı.

Görüntülerin sosyal medyada yayılması üzerine polis ekipleri harekete geçti. Yapılan çalışmalar sonucu kimliği tespit edilen minibüs sürücüsüne toplam 180 bin lira idari para cezası uygulandı. Sürücünün ehliyetine 2 ay süreyle el konulurken, minibüs de trafikten men edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu