Araçta çıkan yangın eve sıçradı

Düzce'de park halindeki araçta çıkan ve bitişiğindeki eve sıçrayan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü

DÜZCE (AA) - Düzce'de, park halindeki araçta çıkan ve bitişiğindeki eve sıçrayan yangın hasara yol açtı.

Alınan bilgiye göre, Yığılca ilçesine bağlı Hebeler köyünde, Sezgin Partlak'a ait park halindeki otomobil, henüz bilinmeyen nedenle yanmaya başladı.

Aracın tamamını saran alevler, bitişikteki Atilla Özcan'a ait iki katlı eve sıçradı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yaklaşık 1 saat süren çalışmanın ardından yangını söndürdü.

Yangında dolayısıyla araç kullanılamaz hale gelirken, evde hasar oluştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL