Antalyaspor'da sağlık kontrolleri

- Celustka, sağlık kontrolünden geçirildikten sonra kampa katılmak üzere Bolu'ya gitti


ANTALYA (AA) - Antalyasporlu defans oyuncusu Ondrej Celustka, sağlık kontrolünden geçirildi.

Kırmızı-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, Çekya Milli Takımı kadrosunda bulunması nedeniyle izinli olan Celustka, Antalya'ya geldi.

Memorial Antalya Hastanesi'ne gelen ve burada sağlık kontrolüne tabi tutulan Celustka, ardından kampa katılmak üzere Bolu'ya gitti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler