Antalyaspor'da ikinci yarı hazırlıkları

Antrenmana dün sözleşme imzalayan Fedor Kudryashov da katıldı

ANTALYA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor, ikinci yarı hazırlıklarını sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, çalışmalarına Serik ilçesindeki Belek Turizm Merkezi'nde devam eden Antalyaspor, günün ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Teknik direktör Tamer Tuna yönetimindeki antrenmanda futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından istasyon ve iki grup halinde taktik çalışmaları yaptı.

Dün sözleşmeye imzalayan Fedor Kudryashov da antrenmana katıldı.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?