Antalyaspor, yenileme çalışması yaptı

Erteleme maçında Beşiktaş deplasmanından 1 puanla dönen FTA Antalyaspor, yenileme çalışması yaptı.

Erteleme maçında Beşiktaş deplasmanından 1 puanla dönen FTA Antalyaspor, yenileme çalışması yaptı.

FTA Antalyaspor, Spor Toto Süper Lig'in 14. hafta erteleme maçında deplasmanda karşılaştığı Beşiktaş ile 0-0 berabere kaldı. Zorlu deplasmana 18 eksik futbolcuyla giden kırmızı-beyazlılar 1 puan almayı başardı. Puanını 25 yapan Antalyaspor ligde de averajla 12. sıraya yükseldi. Kırmızı-beyazlı ekip ayağının tozuyla Döşemealtı Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde yenileme antrenmanı yaptı. Futbol Sorumlusu Nuri Şahin, idaresindeki antrenmana ilk önce salonda başlayan kırmızı-beyazlılar, daha sonra yeşil sahada çalışmasını tamamladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?