Antalyaspor salonda çalıştı

ANTALYA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında 2 Eylül Pazar günü Çaykur Rizespor'u konuk edecek Antalyaspor, bu maçın hazırlıklarını sürdürdü.Kırmızı-beyazlı...


ANTALYA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında 2 Eylül Pazar günü Çaykur Rizespor'u konuk edecek Antalyaspor, bu maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Kırmızı-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, kırmızı-beyazlı ekip, bugünkü ilk çalışmasını Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’ndeki fitness salonunda gerçekleştirdi.

Kaleciler ise kaleci antrenörü Nezih Ali Boloğlu gözetiminde sahada antrenman yaptı.

Fitness salonunda aletlerle çalışan futbolculardan bazıları, idmanın bitiminde havuzda yorgunluk giderdi. Futbolcuların havuza atmak istediği antrenör Mustafa Sarp ise atak davranarak kurtulmayı başardı.

Antalyaspor, hazırlıklarını günün ikinci antrenmanıyla sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?