Antalyaspor eksik kadroyla çalıştı

ANTALYA (AA) - Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında bugün Aydınspor 1923 ile karşılaşacak Antalyaspor'da, kadroya alınmayan futbolcular antrenman yaptı.Hasan...

ANTALYA (AA) - Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında bugün Aydınspor 1923 ile karşılaşacak Antalyaspor'da, kadroya alınmayan futbolcular antrenman yaptı.

Hasan Subaşı Tesisleri'nde antrenör Bülent Albayrak yönetiminde yapılan antrenmana, A takımın 10 oyuncusu ile altyapıdan iki kaleci katıldı.

Antrenman, koşu ve ısınma hareketlerinin ardından yapılan pas çalışması ile sona erdi.

Hafif sakatlıkları bulunan Yekta Kurtuluş ve kaleci Fornezzi, takımdan ayrı koşu yaptıktan sonra fizyoterapist eşliğinde çalıştı.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü