Antalyaspor, Denizlispor maçı hazırlıklarına başladı

ANTALYA (AA) - PTT 1. Lig'de son maçında sahasında Altınordu'ya 3-2 mağlup olan Antalyaspor, deplasmanda karşılaşacağı Denizlispor maçının hazırlıklarına başladı.Hasan Subaşı Tesisleri'nde...

ANTALYA (AA) - PTT 1. Lig'de son maçında sahasında Altınordu'ya 3-2 mağlup olan Antalyaspor, deplasmanda karşılaşacağı Denizlispor maçının hazırlıklarına başladı.

Hasan Subaşı Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman öncesinde antrenör Yusuf Şimşek, futbolcularını saha ortasında toplayarak yaklaşık yarım saat süren bir konuşma yaptı.

Şimşek'in konuşmasının ardından Altınordu maçında forma giyen oyuncular yenileme çalışması yaptı. Şimşek, antrenmanda kaleci Ozan Evrim, orta saha oyuncusu Emrah Başsan ve forvet Lamine Diarra ile özel olarak görüştü.

Antrenmanda diğer futbolcular ise koşu ve ısınma hareketlerinin ardından dar alanda pas çalışması gerçekleştirdi. Kulüp başkanı Gültekin Gencer'in de takip ettiği antrenman, yarı sahada çift kale maçla sona erdi. 

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?