Antalya'nın düşman işgalinden kurtuluşu

Başbakan Yıldırım, Vali Karaloğlu'na mesajı göndererek, Antalya'nın düşman işgalinden kurtuluşunu kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Antalya'nın düşman işgalinden kurtuluşunu kutladı.

Başbakanlık internet sitesinde yer alan bilgiye göre, Yıldırım, Antalya'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Vali Münir Karaloğlu'na bir kutlama mesajı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL