Antalya’daki orman yangını kontrol altına alındı

Antalya'nın Akseki ilçesinde öğle saatlerinde çıkan orman yangını söndürüldü.

Antalya'nın Akseki ilçesinde öğle saatlerinde çıkan orman yangını söndürüldü. Soğutma çalışmalarının devam ettiği yangında yaklaşık yarım hektar alanın zarar gördüğü öğrenildi.

Saat 14.30 sıralarında Akseki Cemerler Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Akseki Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı itfaiye ekipleri yönlendirildi. Yerleşim bölgelerine yaklaşık 700 metre uzaklıkta çıkan yangına, itfaiye ekipleri ve çevredeki vatandaşlar müdahale etti.

Yaklaşık 1 saatlik çalışmanın ardından kontrol altına alınan yangında soğutma çalışmalarının devam ettiği öğrenilirken, yarım hektar ormanlık alanın zarar gördüğü kaydedildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Jandarmadan ’Rolex’ operasyonu
Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı Cinayet Davasında Kritik Gün
Metroda Başörtülü Kadına Hakaret Eden Şüpheli Yakalandı
Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı