Antalya'daki FETÖ bahanesiyle telefon dolandırıcılığı

Gözaltına alınan 3 zanlı tutuklandı

ANTALYA (AA) - Alanya ilçesinde FETÖ bahanesiyle telefonla dolandırıcılık yaptıkları iddiasıyla gözaltına alınan 3 zanlı, tutuklandı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan Ahmet D. (29), Adnan N. (39) ve Mustafa T. (40), sağlık kontrollerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

Suzan Berber'in, İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek kendisini telefonda polis olarak tanıtan kişilere, "Banka hesapların terör örgütü FETÖ'nün eline geçmiş. Biz şimdi bunlara operasyon yapacağız. Bunun için bize para yatıracaksın." demesi üzerine 11 Nisan'da 16 bin avro verdiğini belirterek şikayetçi olması üzerine Ahmet D, Adnan N. ve Mustafa T. gözaltına alınmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE