Antalya'da orman yangını

Konyaaltı ilçesin çıkan yangın söndürülmeye çalışılıyor

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Konyaaltı ilçesindeki ormanlık alanda yangın çıktı.

Sarısu Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle başlayan yangın, rüzgarın etkisiyle yayılmaya başladı.

Çevredeki vatandaşların haber vermesi üzerine yangına, 2 helikopter, arazöz, orman işçileri ve itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

Ekiplerin söndürme çalışmaları sürüyor.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu