Antalya'da "kayıp" başvurusunda bulunulan genç cezaevinde çıktı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Alanya ilçesinde ailesi tarafından "kaybolduğu" bildirilen genç, cezaevinde bulundu.Yeniköy Mahallesi'nde ailesiyle yaşayan 23...

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Alanya ilçesinde ailesi tarafından "kaybolduğu" bildirilen genç, cezaevinde bulundu.

Yeniköy Mahallesi'nde ailesiyle yaşayan 23 yaşındaki M.K, 17 Ocak'ta çıktığı evine dönmeyince ailesi telaşlandı.

Jandarma "kayıp" başvurusunda bulunan aileye, kısa süren araştırma sonucu oğullarının cezaevinde olduğunu söylendi.

Başka bir iş için Alanya Adliyesine giden M.K'nin mala zarar verme suçundan arandığı tespit edilince, çıkarıldığı mahkemece tutuklandığı öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL