Antalya'da iş yerinden hırsızlık güvenlik kamerasında

ANTALYA (AA) - Antalya'da iki iş yerinden yapılan hırsızlık güvenlik kamerasınca kaydedildi.İl Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri,...

ANTALYA (AA) - Antalya'da iki iş yerinden yapılan hırsızlık güvenlik kamerasınca kaydedildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, Muratpaşa ve Kepez ilçesindeki iki dükkanın kepenk kilitlerinin kırılarak 55 bin lira değerinde hırdavat malzemesinin çalınması üzerine çalışma başlattı.

Çevredeki güvenlik kamerası kayıtlarından kimliği belirlenen İ.E. yakalandı.

Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, bir araçla iş yerine yanaşan şüphelinin, kilitleri demir kesme makasıyla keserek hırdavat malzemelerini çalması yer alıyor.

Sipariş fişi kesilerek Manavgat, Serik, Finike, Kemer, Aksu ve Muratpaşa ilçelerindeki dükkanlara satılan hırdavat malzemeleri sahiplerine teslim edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu