Antalya'da iş yerinden hırsızlık güvenlik kamerasında

Olayın şüphelisi gözaltına alındı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde bir iş yerinden yapılan hırsızlık, güvenlik kamerasından tespit edildi.

Tarım Mahallesi Perge Bulvarı'ndaki kafeteryanın kasasındaki paraların çalındığını fark eden iş yeri sahibi durumu polise bildirdi.

İl Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, iş yerinin güvenlik kamerası kayıtlarından eşkalini belirlediği B.A'yı (40) Yeşildere Mahallesi'nde gözaltına aldı.

Güvenlik kamerası görüntülerinde, kafeteryanın sürgülü cam kapısını eliyle açarak içeri giren B.A'nın, kasadaki paraları alması yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu