Antalya'da gıda zehirlenmesi şüphesi

Korkuteli ilçesinde yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesiyle 61 öğrenci hastaneye kaldırıldı

ANTALYA (AA) - Antalya'da 61 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Korkuteli ilçesindeki öğrenci yurdunda ikram edilen akşam yemeği sonrası 61 öğrenci, karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle Korkuteli Devlet Hastanesi ve özel hastanelere başvurdu.

Korkuteli Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin, su ve yiyeceklerden numune aldığı öğrenildi.

Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?