Antalya'da gasp iddiası

Bir kişinin cep telefonunu bıçak zoruyla gasbettiği öne sürülen zanlı tutuklandı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde, bir kişinin cep telefonunu bıçak zoruyla gasbettiği iddia edilen kişi tutuklandı.

Yeşildere Mahallesi'nde bıçak zoruyla cep telefonunun gasbedildiğini belirten 16 yaşındaki çocuk durumu polise bildirdi.

İfadeler doğrultusunda eşkali belirlenen Zekeriya S. (21) evinde gözaltına alındı.

Zanlının, emniyetteki ifadesinde, suçunu itiraf ettiği ve telefonu uyuşturucu almak için gasbettiğini söylediği öğrenildi.

Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu