Antalya'da denizde hortum çıktı

Manavgat ilçesinde denizde oluşan hortumu vatandaşlar cep telefonlarıyla görüntüledi

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Manavgat ilçesinde denizde oluşan hortum, kıyıya yaklaşmadan kayboldu.

Kumköy Mahallesi'nde sabah saatlerinde denizde hortum oluştu. Bir süre ilerleyen hortum karaya yaklaşmadan kısa sürede gözden kayboldu. Side, Evrenseki ve Çolaklı Mahallesi'nden de görülen hortumu, bölgedeki yerli ve yabancı tatilcilerde heyecanla izledi. Bazı vatandaşlar cep telefonlarıyla hortum anını görüntüledi.

Manavgat’ta geçen haftada Side ve Gündoğdu Mahallerinde denizde 4 ayrı hortum oluşmuştu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu