Antalya'da bıçaklı gasp iddiası

Bir emeklinin cep telefonunu bıçak zoruyla gasbettiği öne sürülen şüpheli yakalandı

ANTALYA (AA) - Antalya'da bir kişinin cep telefonunu bıçakla zoruyla gasbettiği iddia edilen zanlı gözaltına alındı.

Asayiş Şube Müdürlüğü Gasp Büro Amirliği ekipleri, Muratpaşa ilçesi Serdengeçti Parkı'nda, üç gün önce 63 yaşındaki emekli Mehmet Ali D'nin bıçak zoruyla cep telefonunun gasbedilmesi üzerine çalışma başlattı.

Çevredeki güvenlik kamerası görüntülerinden kimliği tespit edilen M.G. (24) gözaltına alındı.

Şüpheli, emniyete götürüldü.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE